۱۴مورد جدید ابتلا به کرونا در ماهشهر شناسایی شد 

سخنگوی ستاد مقابله با ویروس کرونا بندرماهشهر گفت : طی ۲۴ ساعت گذشته آمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان بندرماهشهر ۱۴ نفر بوده که تعداد ۸ نفر سرپایی مداوا و در قرنطینه خانگی می باشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد شنبدی دبیر و سخنگوی ستاد مقابله با ویروس کرونا بندرماهشهر گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته آمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان بندرماهشهر ۱۴ نفر بوده که تعداد ۸ نفر سرپایی مداوا و در قرنطینه خانگی هستند و بک مورد بیمار مبتلا به ویروس کرونا اهل امیدیه در بیمارستان بندرماهشهر بستری است.

او افزود: تعداد ۶ بیمار در بیمارستان بستری بوده و یک بیمار اهل شهرستان امیدیه بوده که در بیمارستان معرفی بندرماهشهر بستری می باشد.

شنبدی بیان کرد: از این شش بیماربستری در بیمارستان ساکن بندر ماهشهر در مناطق شهرک طالقانی،شهرک شهید رجایی, خیابان طالقانی،فاز۳و خیابان مطهری است.

سخنگوی ستاد مقابله با ویروس کرونا بندرماهشهر ادامه داد : تعداد ۸ بیمار شناسایی شده امروز از اطرافیان بیماران روزهای قبل بوده که در مراکز سرپایی غربالگری شده اند که با این وجود بیماران مذکور فاقد علامت بوده نتایج تست آن ها مثبت شده است و به افراد مذکور آموزش های لازم داده شده و در منزل قرنطینه خانگی  هستند.

این مقام مسئول گفت: تعداد ۳نفر از مبتلایان ساکن بندر ماهشهر مناطق ناحیه صنعتی ،فاز یک و خیابان امام خمینی بوده و سه نفر از مبتلایان ساکن شهر بندر امام خمینی(ره) مناطق شهرک دستغیب ،۳۰۰دستگاه و دویست و پنجاه دستگاه و یک نفر ساکن شهر چمران و یک نفر ساکن روستای هشچه علیا می‌باشند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرماهشهر گفت: تاکنون تعداد ۲۱۲ بیمار قطعی به کوئید ۱۹ در شهرستان بندرماهشهرشناسایی که ۱۰ بیمار مبتلا شده از نیروهای خدوم بهداشت و درمان که درگیر سلامت و درمان مبتلایان بود بی توجهی برخی از شهروندان به توصیه های بهداشتی باعث افزایش بیماران بستری شده و در حال حاضر ۴۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های شهرستان بستری که تعدادی از آن ها وضعیت نامناسبی ندارند و بی توجهی بعضی افراد به اصول خود مراقبتی و عدم رعایت نکات بهداشتی ضمن به خطر انداختن خود سلامت باعث تهدید سلامت اطرافیان و شهروندان شده است

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.